Followers

Saturday, October 30, 2010

NURUL SYAFIKAH BINTI SAPIEE =)

                                                   cantikkkkkk kannnnnnn?





lalalallalalalaalalalalla~~~~~
spe makhluk ni?
jeng jeng~
seorang kaka yg cantik,
baek,
n yg plg penting PENDEK!

luahan perasaan bermula.....
                                   
++++++ dia dia dia ....
aduh,pndai sgt jga aty aku.
dy cm taw je aku cemburu ,(cemburu ta tentu psl adek mu ini)
cm ne na ckp ek,
besh laaa jd adk dy,
bertuahhh!
hahaha,,,
dye ni pemalu nak amat
bile jmpe je tutop muke lah,
tanak ckp,tp,comel sgt dy buat cm tuh,
aku da bese kottt ckp nan dy cm uh,
senang buli dy,
hahaha...
{soe kakak}


org pgl dy sepy,
aku ta jhat cm dowg,
pgl (kaka ieka)
tp,knkadg,ade gak terleps pgl kak sepy!
hoho,,
dy ta mara pon!
kalo dy tanak jd aka aku,
aku pendek kann dy lg!(gelak kejammmm=))

hope!
KAKAK JD AKAK MANJE SELAMENYE!
hohohohoh
bole kannnnn?                                                                                          peace=))))

1 comment:

  1. OMG ! mesti lah bole syg , haha .
    imma shy shy person as u noe ;)
    ngee~ SAYANG ADEK . muahmuah <33

    ReplyDelete