Followers

Saturday, October 30, 2010

30.oktober.2010

assalamualaikum.
hye readers?(ceh,cam ade je readers ) hehe=)
kalo tade,syok sndri r aku nih,

nak cite sal clbr8 befday aku wooo,
tate r pgl satu tmn,n kwn skola,
just buat kuage nye je,
kiteowg smbot kat melake je,
(abh belaja bowlink)
muakkk gyle asyk men bowlink,
sblom pg uh,aku ajak abh aku g round melake,
ujannnn!
haha,siaannn!

dowg lyn aku cm hari ni milik aku worr,,
dorg kate,bia lah,
suke aty dy nak buat ape,(syokkk)

cite sal men bowlink,just aku,aka aku,n ank angkat ibu aku je men,
ibu n abh pg round entah kat mne,
tgl kami,
hahah,,1st game,aka aku mng,
n 2nd,AKU LAH !
 nty2 je laa aku tarok gmb kitewg,
aku set theme BEFDAY nak men uh,
hoho <3

                                  k laaa.
                                                             bybye!

No comments:

Post a Comment